Política de reemborsament

La nostra política de reemborsament i retorn dura 30 dies. És a dir, si han passat 30 dies des de la teva compra, no podem oferir-te un reemborsament complet ni un intercanvi.

Per poder optar a un retorn, el seu article ha de ser no utilitzat i en la mateixa condició que el va rebre. També ha de figurar en l’envàs original.

A més, diversos tipus de béns estan exempts de ser retornats. No es poden retornar productes peribles com ara aliments, flors, diaris o revistes. Tampoc acceptem productes que siguin productes íntims o sanitaris, materials perillosos o líquids inflamables o gasos.

Elements addicionals que no es poden recuperar:

  • Targetes de regal
  • Productes de programari descarregables
  • Alguns articles de salut i d’atenció personal

Per completar el seu retorn, necessitem un rebut o una prova de compra.

Si us plau no enviïs la compra al fabricant.

Hi ha unes certes situacions en les quals només es concedeixen restitucions parcials:

  • Llibre amb signes obvis d’ús
  • CD, DVD, cinta VHS, programari, videojoc, cinta de casset o vinil que s’ha obert.
  • Qualsevol element que no estigui en la seva condició original, està malmès o manca de parts per raons que no es deuen al nostre error.
  • Qualsevol element que es retorni més de 30 dies després de l’entrega

Rembors

Com diu la nostra política de reemborsament, una vegada que la vostra tornada sigui rebuda i inspeccionada, us enviarem un correu electrònic per notificar-vos que hem rebut el vostre article retornat. També li notificarem l’aprovació o el rebuig del seu reemborsament.

Si s’aprova, es processarà el seu reemborsament i s’aplicarà automàticament un crèdit a la seva targeta de crèdit o al mètode original de pagament, en un termini de determinats dies.

Darrera o falta reembors

Si encara no has rebut un reemborsament, primer revisa el teu compte bancari de nou.

Llavors poseu-vos en contacte amb la vostra companyia de targetes de crèdit, pot trigar una mica abans que el vostre reemborsament es carregui oficialment.

Ara contacteu amb el banc. Sovint hi ha una mica de temps de processament abans de publicar un reemborsament.

Però, si has fet tot això i encara no has rebut el teu reemborsament, si us plau contacteu-nos a ysev@info.com.

Venda

Només es poden reemborsar els articles amb preus regulars. No es poden reemborsar els articles de venda.

Intercanvis

Només reemplacem els articles si són defectuosos o danyats. Si cal canviar-ho pel mateix article, envia’ns un correu electrònic a ysev@info.com i envia el seu article a: c/Barcelona 76.

Regals

Si l’article es marca com un regal quan et compra i t’envien directament, rebràs un crèdit de regal pel valor del teu retorn. Després, una vegada que l’article retornat sigui rebut, se us enviarà un certificat de regal.

Si l’article no estava marcat com un regal quan es va comprar, o si el donant de regal tenia l’ordre enviat a si mateix per donar-te més tard, enviarem un reemborsament al donant de regal i s’assabentaran del teu retorn.

Retorn d’enviament

Per retornar el producte, hauries d’enviar el teu producte a: c/Barcelona 76.

Seràs responsable de pagar els teus propis costos d’enviament per retornar el teu article. Els costos de transport no són reemborsables. Si rebeu un reemborsament, el cost del transport de retorn es deduirà del seu reemborsament.

No obstant, depenent del lloc on vius, el temps que pot trigar el producte intercanviat a arribar pot variar.

També, si retornes articles més cars, pots considerar utilitzar un servei de transport de mercaderies rastrejable o comprar una assegurança de transport. Tot i que no garantim que rebrem el teu ítem retornat.

Necessites ajuda?

Per acabar, contacteu-nos a ysev@info.com per a les preguntes relacionades amb les restitucions i els retorns.